Nogle synes, at e-handel virker svært og besværligt, især hvis man skal returnere noget eller ombytte noget, fordi man har tænkt forkert, fordi ens ægtefælle ikke kunne lide det, man har købt, eller af en anden god eller dårlig grund. Men det er ikke tilfældet, når man handler hos os. I stedet for 14 dages bytte- og returret har vi en 60-dages periode, der gælder både for bytninger og returneringer. Det eneste, der virkelig betyder noget, er, at varerne returneres i ubrugt stand og med en kopi af ordresedlen, så vi kan identificere ordren. Vi er enkle mennesker og går ikke op i småting.
Desværre har vi ikke mulighed for at tilbyde gratis returfragt, da vi ønsker at kunne fortsætte med at opretholde vores lave priser til vores kunder.
Specialbestilte varer er ikke omfattet af returretten.
Det skal være nemt at handle hos os, og de få gange, hvor I har brug for at bytte noget eller returnere noget, fordi I har tænkt forkert, eller fordi I har fået skældud af en pårørende, følger I simpelthen disse trin:
1:
Send en e-mail til kundeservice@barahandtag.se og oplys, at I ønsker at returnere en ordre/delordre. Vedhæft ordrenummeret i e-mailen, så vi kan identificere ordren. Hvis I ønsker at bytte til noget andet, skal I oprette en ny ordre med de ønskede varer.
2:
Pak produkterne forsvarligt ned i en egnet emballage og glem ikke at vedlægge ordresedlen, så vi kan se, hvem der har sendt returneringen, og kreditere jeres betaling.
3:
Sæt lidt tape på!
4:
Vælg den korrekte forsendelsesmetode. Vi afhenter IKKE pakker, der er sendt til en pakkeshop. Hvis I er i tvivl, kan I spørge jeres pakkeshop.
Send pakken til:
Theofils AB
Mogölsvägen 26
55593 Jönköping
SVERIGE
Trin 5: Overvej livets betydning i et øjeblik, sid stille i stolen og vent. Hvis det drejer sig om en ren returnering, vil pengene blive tilbageført på samme måde, som I betalte, kort efter vi har modtaget jeres returnering. Hvis I ønsker at bytte varerne, skal I blot oprette en ny ordre med de nye produkter, og vi krediterer returneringen, så snart vi modtager den. Hvis I har valgt faktura som betalingsmetode og ikke har betalt den, vil vi kun kreditere fakturaen. Hvis der er gået 14 dage uden betaling, bedes I kontakte os, så vi kan undersøge sagen.